KMD, Yeni Yol
Haritasını Belirledi

Retail Türkiye

Yeni üyelerin tanıştırıldığı 2017’nin ilk buluşmasında, dernek çalışmaları hakkında da bilgi verildi.
Kategori Mağazacılığı Derneği’nin (KMD) üyeleri 20 Nisan Perşembe günü Bahar Kahvaltısı’nda bir araya geldi. KMD Yönetim Kurulu’nun ev sahipliğinde gerçekleştirilen kahvaltıda dernek çalışmaları hakkında bilgi verildi. Derneğe son dönemde üye olan kuruluşların kısa tanıtımları yapıldı.
KMD Yönetim Kurulu Başkanı Tekin Acar, yaptığı konuşmada derneğin faaliyetlerine kısaca değinerek, tüm çalışmaların üyelerden gelen desteklerle ve sektörün önünü açmaya yönelik olarak sürdürüldüğünü vurguladı. Üye sayısının artmasıyla temsiliyetini de önemli derecede güçlendiren KMD’nin daha önemli projelere imza atacağını belirten Tekin Acar, sektörde ortak görüşle atılan adımların her zaman başarıya ulaşacağına inandığını ifade etti.
Yeni üye olan Dolpfın, E Plus, Istanbul Busıness School, Kor Ekip, L’oreal, Pisano, Set Yazılım ve X Place ile üye sayısını 60’a çıkartan ve temsiliyetini güçlendiren KMD üyeleri, 5 bini aşkın satış noktasında 135 bin kişi istihdam ediyor.
Perakende Teknolojileri Konferansı 3 Ekim’de
KMD’nin bu yıl dördüncüsünü düzenleyeceği Perakende Teknolojileri Konferansı’na da değinen Tekin Acar, özellikle maliyetlerin arttığı dönemlerde, verimlilik çalışmalarında teknoloji yatırımlarına büyük önem verildiğinin altını çizdi. Geçen sene 400 üst düzey yetkilinin izlediği etkinliğin artık bir konferansa dönüştüğünü ve bu yıl 600 katılımcının beklendiğini belirten Tekin Acar, sektörü dördüncü kez buluşturmaktan da büyük onur duyduğunu vurguladı.
Perakendecilere ulaşmanın yolu Meet-Tech’te
Bu yıl konferansta yapılacak bir yenilik, konferans başlamadan önce düzenlenecek olan, perakende kuruluşların üst yöneticileriyle teknoloji çözüm ortaklarının tanışıp kısaca kendilerini tanıtacakları bir etkinlik olan “Meet-Tech” olacak. Bu tanışma etkinliğinde, yaratılacak birebir tanışmalar ile gelecekte önemli işbirliklerinin ilk adımlarının atılması hedefleniyor.